dinsdag 12 oktober 2010

Derwent challenge nr #11

Hallo,

ik ga voor het eerst mee doen aan een challenge, namelijk een challenge op het derwent blog. De challenge was: "maak een herfstkaart, met als hoofdkleuren groen en bruin". Deze kaart moet ten laatste vandaag binnen zijn. Ik heb gisteren en vandaag  dus hard moeten werken :). Ik ben niet helemaal tevreden, maar vermits ik nog maar net bezig ben met het maken van kaartjes, denk ik dat ik gewoon nog moet bijleren en ervaring op doen. Op de foto is het stempeltje veel minder hard gekleurd dan het in werkelijkheid is. Als jullie tips hebben hoor ik het graag.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuk kaartje gemaakt, Anglia. Bedankt voor het meedoen met de Derwent-challenge.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooe kaart, bedankt voor de deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen