dinsdag 12 oktober 2010

Cute Card Thursday callenge 133/ Crazy4Challenges C4C58

Met dit kaartje doe ik mee aan twee challenges.Voor het kaartje van de challenge op Cute Card Thursday moest gebruik gemaakt worden van zelf gemaakte embellishments. Bij mij zijn dit de hartjes op het kaartje. Voor de challenge op crazy 4 challenges moest je een verjaardags kaartje maken.

Close up van de hartjes
 
Close up van het strikje
Het wordt een verjaardagskaartje voor mijn moeder, ik heb aan de binnenzijde een prentje van onze kat geplakt, dit is ook ingekleurd met de derwents.




2 opmerkingen:

  1. haai!

    een beginner net als ik!!
    heel erg mooi en suc6 met de chalanges!!

    dikke kus sammiej

    BeantwoordenVerwijderen
  2. adorable card, many thanks for joining in the CCT challenge, hugs Debx

    BeantwoordenVerwijderen